fredag 31 oktober 2008

learning to drick beeer :O

Japp så är det, 2:a försöksdagen är idag. 1:a var i onsdags och tredje kanske blir imorgon om någon vill gå på bittens med mig då?
Iaf så har the bartender jonas of bittens hjälpt mig med detta och gav mig en mjukstart: Ett kinesisk öl (som inte smakar såå mycket öl) med lime i. Haha aja, det var inte så farligt och när jag har lärt mig att dricka det börjar jag med lite mer öliga öl. Hahahaha :P

Så planen för idag är att klaga som fan på att mitt konto snart är tomt på ett (helt ärligt) mystiskt sätt, vetifaaan vad som hände, på jobbet och sen ta en öl (haha ja FAKTISKT ÖL hahaha) på bittens :P
Yeah i knoow, im fjantig :P

Jag laddar även min mp3 i detta nu och det ska bli intressant att se vad jag har där i :P '

Over and out
ps. P. aka. L. är snyggg! d.s

Inga kommentarer: