onsdag 28 januari 2009

Idag övningskörde jag med tommy, och vi bestämde oss för att jag skulle träna på att backa, eftersom jag är precis är bra på det :P
Det slutade iaf med att jag backade runt runt runt en gran utanför bjärtrå kyrka :P
Nu är jag ganska bra på att backa ^^,
Snart(?) kommer min käre bror Sebbe som förövrigt fyller år på måndag :O och hämtar mig, passar på att åka med honom hem till hsand så sparar jag pengs ^^
Ikväll blir det skräckfilmskväll med Sara :D
Och en annan grej som ni inte får veta :P
På fredag ska jag ut med Emma, hennes kompis Ullis och senare joinar Sara oss :)
Ska gå till kajjan en sväng och kolla in Eightballs som spelar :) Och sen blir det Jennys men MASSA shaking ;D
Oh! I måndags var det jääteroligt att jobba föresten! Iaf ett tag :) Det kom 79 förståndhandikappade folk, tror dom hade nån typ träff eller nått, iaf så var det två killar som spelade musik för dom! Helt underbart trevligt :D
Live muuuusic på jobbet liksom!!!
:D
over and out

1 kommentar:

Sandie sa...

Så L spelade med andra ord där då ? ;)

höhö, när ja såg bilden på granen så tänkte ja först... OH NO! HON HAR KROCKAT MED EN GRAN! ;)