onsdag 11 februari 2009

Skivan är underbar

japp det är den.
håll i er för nu blir det feelings på bloggen
jag vill inte. jag vill inte. JAG VILL INTE!
jag vill inte ta körkort, jag vill inte bo i min pyttelilla etta utan kök, jag vill inte vara så här fruktansvärt, totalt hopplöst kär.
och jag vill inte jobba.
jag vill inte känna att mitt liv är pausat och jag vill inte plugga.

jag vill, jag vill, JAG VILL!
jag vill ha körkortet (men som tidigare noterat, inte ta det), jag vill hitta en utbildning som jag vill gå, jag vill utrota kärleken som gör så ont ibland att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
jag vill kunna sova och inte vara vaken till 3 på natten.

jag är trött

I want to be normal, I want to feel safe
I'm waking up screaming it's always the same
Don't want to turnoff the light
Hope someone hears me tonight

Hold me, tell me everything's ok
Show me there's a way to beat the monster
Save me, make it go away

tack tomas, du har ingen aning om hur bra det är.

Inga kommentarer: