onsdag 8 juli 2009

Michael Jackson är död.



Yes. så är det.






Var på ikea igår med min älsklings anna <3 Innan vi åkte gjorde vi en förrådskupp! :O
Japp, vi återtog mitt förråd och bar ut allt skit jag hade i lägenheten för att få plats med allt nytt :)
Och nu jääävlar! Fan vad fint dte är och mitt favoritköp från igår är SNILLE
JAG ÄLSKAR min nya rosa stol :


fin va!? :D




Skulle också köpa en dator och en extern hårddisk på mediamarkt men jag fick inte beviljad kredit :( Förstår inte varför men jag får fixa det på något annat sätt.



Finns heller inga 3-butiker någonstans i sundsvall så mitt mobilköp blev också nerlagt :( FAN FAN FAN!






Nu är det dags för jobb och sen ska jag kidnappa sara till min underbart fina lägenhet och tvinga henne att titta på allt nytt jag köpt :P och kanske en film också :O :)






2 kommentarer:

Sandie sa...

ah, vad kul! jag langtar tills jag far se hur det ser ut :) Pusselipuss

Kokkos sa...

Glöm inte salladen!! Hahahah, "Nej, tyvärr, vi har INGA sallader idag" Hahhaaaa, det var fan gräddet på moset! ^^, Löööv you hun, tack för senast! <3<3<3<3