lördag 21 augusti 2010

05.54: kan inte sova.

Men jag tänker ändå gå upp elva imorgon och duscha och göra något av dagen, kanske gå ner till jobbet och sällskapa Julia på hennes rast.. På kvällen ska jag iaf till Sara och se på film och äta glass :)

Det var faktiskt väldigt roligt att jobba inatt, folk kan faktiskt vara helt underbara på fyllan, ibland iaf :P
De senaste fyra nätterna jag jobbat har jag skrattat så jävla mycket, mest med folk, och lite åt folk också såklart :P
Men ändå, natten var rolig trots att jag stod på den jobbiga sidan av disken :)

Vet inte hur jag ska kunna somna dock, har ingen lust att se på film/serier och det funkar inte att bara ligga och vänta på att sova.. Blä!
Jaja, allt är lite skitsamma för nästa helg är jag LEDIG!
Hela fredag och hela lördag! :D Fantastiskt! 


05.59: försöker sova igen.
over and out.

Inga kommentarer: