tisdag 22 februari 2011

Börjar få en struktur...

Tentan är gjord och jag tror det gick bra :) Lär ju få godkänt iaf!
En liten resumé av helgen kanske?
Fredag: Efter tentan gick jag och Cajsa hem till henne och fixade och trixade tills Husse kom med vinet och då fixade vi lite mer :P Sen, efter en jävla massa fixande, gick vi på en jävligt trevlig förfest och sen vidare till Allstar :D
Jävligt bra kväll!
Lördag: Hem till Kramfors för utgång med Char och Malin och även denna kväll var jävligt lyckad med förfest hos Malin, en sväng på Träffen och sist men inte minst Gladan :D
Söndag: Tröttare än faaaan själv åt jag en pizza för 105 spänn(!!!!) och sen tog jag mig hem till Härnösand vid 20 tiden.
Förra veckan var så sjukt jävla intensiv med förstatentanever-plugget/stressen/ångesten så när jag säger att jag var död i söndags så menar jag fan död!

Idag har jag tvättat sen kl 7 och städat som en galning :P Ska snart laga en jävla massa mat och göra matlådor så jag slipper det när det blir stressigt ! Mm, jag börjar nog få lite ordning på det här ändå ! :P

over and out

Inga kommentarer: