tisdag 22 januari 2008

101

Skönt med skolkdag idag ^^
Övningskörde till Anna och vi kollade på I Am Legend och Nyckeln till frihet :D Har iofs redan sett i am legend men den är så bra så den kan man faktiskt se två gånger på relativt kort tid..

Åker ju till Åre nästa vecka :O Fick veta det förra veckan så jag är lite stressad, har inga pengar dock vilket suger eftersom jag vill leka i spaet (grammatik på spa?) men man kan inte få allt så hotellfrukost och en dag i backen får väl räcka..

Åker iaf på tisdag och kommer hem på fredag och då ska jag, Anna, Linn och Cissi ha tjejmiddag/utekväll och jag kommer ju vara lagom mör.. men men, det får gå ändå för kul ska vi haaa! :D

Och inte fick jag jobba idag heller, det var fullt :( Okej, det är inte kul, men jag behöver pengarna! VERKLIGEN. Jävla skitjobb!

over and out
nu blir det NCIS :)

update:
den här var jääävligt cool! :)
http://m3.alexweidmann.com/piles/?s=steampunklaptop

Inga kommentarer: