onsdag 30 januari 2008

i wunderbara åre

OMFG! Det är så jäääävla nice i lägenheten vi bor i! Jag har fotat mycket av den så ni kan bli avundsjuka när jag kommer hem ^^
Jag och Sanne har åkt skidor hela dagen, lagom mör i kroppen nu :/ men det avr det värt. Så jäävla nice :D
Imorgon blir det "Upplevelsebadet" och lite nice relaxing stuff ^

Det är iaf fett nice här i Åre och jag funderar på att gömma mig i tvättmaskinen och aldrig åka hem igen ^^ Men jag saknar alla kokkosfolk hemma så jag åker väl hem på fredag :)
Och jag kan ju inte missa tjejkvällen vi ska ha ;) TEQUILAAA!

Nu åste jag ringa mamma för hon och tommy försvann. De gick på visning kl:14 och kom aldrig tillbaka :/

over and out
åre är nice

juste, hotellfrukosten var riktigt bra. förutom två stinkande karlar som luktade så mycket svett att jag trodde att jag skulle kräkas. På allvar! BLÄ!

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh, gumms.. Vad bra att du har roligt i åre, det är du värd! :) Längtar som fan tills imorgon när jag får träffa dig igen, saknar dig jätte bamse mycket!! <3 <3 <3