fredag 2 maj 2008

neggy preggy please

Ja, nu sitter jag här i min bod med mammas nya jobb-laptop och skriver i min kära blogg. Min enda vän just nu när jag precis har läst sandie lååånga inlägg om hur det var i london och jag måste erkänna att jag är avundsjuk, såklart. Har velat åka till london sen jag fick en sån där röd leksaksbuss av mamma när jag var pytteliten.
Anledningen varför jag vill åka till london har ju såklart förändrats under åren och det är inte längre enbart för att jag vill åka i en sån där röd buss.
Men jag vill fortf åka!
Ska fan åka dit så fort jag har fixat ett jobb som jag kan få lön ifrån. Så london innan australien, men sen ska det blir australien också!

idag har jag varit på skolan! :O med anna b och linn e. Det var trevligt och micke åkte till kvantum och kom tillbaka med frukt åt oss :)

Saknar anna s så jag storknar, först är hon sjuk i en heeel vecka, och sen är det kortvecka på skolan så jag har grav anna s abstinens! :(

det var allt
over and out

Inga kommentarer: