lördag 31 maj 2008

PP

party party!
ikväll ska jag trots tidigare bestämmelser åka till sollefteå.
jag vet inte riktigt än hur pepp jag är på det, men det lär väl visa sig under kvällen..
var i lunde igår på studentparty, hade ingen saft för den var i sollefteå, så jag frös. men det var rätt ok ändå !
träffade lite folk osv :) och det är ju alltid lika trevligt ! MEN, eftersom jag sällskapade Sandie-the-fylle-chaffis så somnade jag trots min nykterhet vid 2 och gick upp 8. och det är ändå 6 timmar men, jag har varit jäävligt trött idag! :/
Nu är jag hungrig som fan, men nöjd över mina skor som jag köpt.. inte så nöjd som jag hade varit och jag hade köpt som dyra som jag EGENTLIGEN ville ha, men thats life, deal with it!

iaf, solle ikväll och så blire massa saft :)
trots pank- och trötthet ;D

over and out.
hoppas dte var GRYMT kul igår på kisseria-konsterten cissi ;P
hahahahaha

Inga kommentarer: