tisdag 5 augusti 2008

urkult, flytt och allt annat!

Jag ahr flyttat till en lägenhet i härnösand, en etta på 25 kvadrat.
Där har jag ingen dator och inget internet, så de gånger jag kan besöka cyberspace är när jag går till biblioteket som denna dag.

Min kamera har fått sig ett dopp i det blå och är därför död :/

Urkult 2008 var underbart! Trots att jag åkte in på akuten med ambulans och att nästan alla grät av olika anledningar. Men dte är urkult, det är omöjligt att inte älska det!:)

så, nu vet ni situationen, varför jag inte lägger upp bilder på bdb och varför jag är as seg på att skriva i bloggen, men ni har mitt nummer och ni vill mig något :) och i får gärna komma och hälsa på, måste bara fixa en madrass om ni vill sova över för jag puttade ner linn på golvet n'är vi skulle sova i min säng :/ förlåt :(

over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

mahahaha. DU ÄR EN OND MÄNNISKA ZARA! du gjorde det säkert med vilje ;)

(loveyou)