måndag 18 augusti 2008

wohoo wohoo whoohooohoo

haha fan vad fiiint jag sjunger! ;D
Idag kommer Simone hit och sover hos mig, lite systermys :)
På torsdag kommer Emiilia hit :D:D:D:D:D:D har itne träffat den bruden på 100 000 000 år! :/
Vi ska väl ut på fredag är det tänkt :) Det blir nog suuperkul :D

Nä, nu ska jag fixa klart här på the www och sen ska jag gå och handla mat för mina 46 kr :/:/:/:/:/:/:/
Emilia får ingen mat när hon kommer hit :O;P

I change your world if you want to,
I do whatever you wanna do,
You make me wanna screm and shout!
<3

Im inlove with an alien :/

over and out

p.s mitt besök hos paulina gjorde min bloggis konstig :/
men asså jag skyller inte på henne! om det lät så :O

3 kommentarer:

Anonym sa...

mäh! jag vill ju ÅXA JUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

naaaaaw! ;) vad gullig du är, längtar så efter dig, hjärtat! :)
jag vet exakt, jag skulle kunna göra precis vad som helst för att få de jag vill ha! :/

Anonym sa...

okej, nu känner jag mig anklagad...
BUHUUUUUUUU :'(