tisdag 16 mars 2010

just det ja

Jag som var som en jävla zombie imorse när jag skulle gå upp skulle lägga mig tidigt idag, var skittrött på jobbet och när jag jag kom hem tog jag en powerking och började pimpa min nyinköpta tröja som jag ska ha på maskeraden. Kollade på x antal gilmore girls avsnitt (säsong 4 snart slut och jag hittar inte säsong 5! paniiik) medans pimpningen pågick och kände mig lite mosig. Sen helt plötsligt blir jag ASpigg!
Jag vet jag vet, powerking?! varför?!
Jo, kära läsare (singular, anna) för att jag heter Zara Jämtin och jag gör såna summa grejer :P
Im crazy!
Har tvättid imorgon 14-21. Det tog mig 3 dagar att faktiskt komma ihåg att boka den.

Jag är som jag är och ja, söker ni en definition på stor jävla klant på Google så kommer en bild på moi upp.

Det sorgliga är att ni älskar mig ändå. Eller ska jag säga DU anna :P
over and out

2 kommentarer:

Anna Sjölander sa...

Hahhahaha! Där är väl fler än jag som läser din blogg, I know it! :D

Zara Jämtin sa...

Haha nej! sandra läser också ibland tror jag men ändå! :P haha jag bryr mig inte ändå :P