tisdag 2 mars 2010

trött.

sover inte så mycket, vilket ger ett enda resultat: trötthet.

annars då? Jo jävligt bra faktiskt. Till och från iaf. Det finns mycket problem i världen.. I-landsproblem är väl inte så mycket värda men kan vara jobbiga som fan ändå.
Men allt ordnar sig till slut. Som vanligt :)

Igår kom Emma och hämtade mig i Lugnvik och vi satt och pratade halva kvällen, det var verkligen mysigt att träffa henne! Blir ju så långt mellan gångerna nu tyvärr :/

Ska jobba ikväll och jag gillar verkligen inte att jobba tisdagar, byta olja ju :/ blä!
Men jag slutar iaf kl 20! Skööönt!

Ikväll börjar även steg 1 av 3 i mitt färgahår-projekt, börjar ikväll med att bleka hela håret. Ja, det låter konstigt men jag ska inte bli blond, så få inte för er något konstigt nu. Jag ska bli svart med lite rött-hårig :)
Eller om det går åt helvete så blir jag bara svarthårig :P

over and out
what the hell

Inga kommentarer: