onsdag 12 oktober 2011

Tändstickor någon?

Jag hatar mitt tak. Förutom att snubben som bodde här innan mig har spacklat sönder det stackars taket så det ser ut som nått jävla lekis-projekt så måste jag så klart tvätta det innan jag kan måla det, vilken är ett litet försök att få det att se lite bättre ut.
För er som inte vet det: DET ÄR ÅT HELVETE SKITTRÅKIGT, JOBBIGT OCH SVÅRT! 

Ja, nu fick jag ur mig det. 

Nästa: 
Väggarna måste bredspacklas. Eller iaf spacklas jävligt mycket. Har jag tillräckligt med spackel? Självklart inte. Har jag pengar att köpa skitmycket spackel? Självklart inte, jag har knappt pengar till mat för fan. 

Så ja, frustrationen som min lägenhet ger mig just nu är enorm. Och jag kan inte ta en paus från rummet och börja med hallen heller för jag har ingen grå färg.
Någon som vill köpa en halvrenoverad lägga? Nej, just det. Jag är körd. 

over and out

Inga kommentarer: