onsdag 19 oktober 2011

Vitt vitt vitt.

Har målat klart hallen idag, den blev vit istället för grå för jag har varken tid, pengar eller ork till att köpa grå färg. Tänkte iaf att jag skulle sätta upp den nya krokar+hyllor-konstruktionen, jag tänkte däremot inte på att jag behöver en borrjävel för att göra detta så det måste vänta.. BORING!
Toalettdörren blir fan aldrig vit btw. Dålig idé att måla den.

Snart slutar Julia och då ska vi ut och springa. Ska bli jävligt skönt att få ut tankar och aggressioner. 

over and out


4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske inte har märkt det men.... MAN SER SNUSEN UNDER LÄPPEN PÅ BILDEN! Fräscht?! Äckelpotta!

Zara Jämtin sa...

Hahaha, ja, jag vet. Och jag bryr mig inte ett jävla dugg :D

Anonym sa...

Tror du att du är cool för att du snusar ellerr?? As fränt! Nu måste jag börja snusa på en gång så jag blir lika cool som dig!

Zara Jämtin sa...

Haha japp, jag tycker att jag är skithäftig för att jag snusar.