onsdag 7 december 2011

kärleken personifierad

Imorgon är en stor dag!
Okej nu ljög jag, men jag har saker att göra innan kl 17 vilket är jävligt ovanligt, kan alltså inte sova till 13 vilket är lite synd men mest bra.
Möte på soc, innan det måste jag kopiera lite grejer dom ska ha eftersom kärringen på bibblan idag vägrade hjälpa mig.
När Blirking är klar med sin skolskit kommer hon hit och hämtar mig och tar med mig till Ullånger för kött, vin, cigg och mys. Har nog aldrig älskat henne så mycket som nyss när hon berättade om köttet och vinet och ciggen.

Mellan soc och Ullånger tänkte jag städa vilket är mycket nödvändigt och även ovanligt i dessa tider, (tror det beror på att det står färgburkar och skit överallt..) går iaf inte upp tidigare bara för att städa men nu när jag ändå kommer vara vaken så kan jag ju göra allt på en dag ;P

Idag har jag btw inte ätit varken makaroner eller korv, LYCKA.
over and out



Inga kommentarer: