fredag 30 december 2011

optimistisk pessimist

Igår låg jag totaldäckad i min säng hela dagen, jag gick endast upp för att gå på toa och hämta en ny snusdosa.
Feber, brutal halsont och huvudvärk. Min megaförkylning bröt alltså äntligen(?) ut. Förhoppningsvis blir det bara bättre from nu.
Idag är det lite bättre, känner mig inte lika död. Så nu hoppas jag på snabb förbättring!

Från positiv inställning till bitteriftta:
Fick lite pengar från soc, med betoning på lite, har räkningar på över 3000 och fick 1800 av soc. Tack. Hej då liv, hej kronofogden!
Jag har ingenting att göra på nyår. Jag vill egentligen inte göra något heller, dels för att jag inte känner för det och dels för att jag inte tänker riskera att bli dödssjuk igen. Men det verkar som att alla andra ska göra roliga saker och det stressar mig.

over and out
vila vila vila

Inga kommentarer: