lördag 22 december 2007

891117

Nu sitter jag och skriver på mitt 89:de inlägg :P

Igår var jag Robert och Roberts mamma i birsta.. I NIO timmar :O Tog liite tid med allt men vi åt Draken-glass, Subway-macka och IKEA-korv så vi överlevde dagen mot alla odds :P

Vi köpte julklappar och julklappspapper och allt sånt där och idag har vi spenderat dagen (mest jag för jag hade köpt flest) med att slå in alla julklappar. Och det blev JÄTTEFINT! :D
Jag är proffset på att slå in julklappar så ni vet, ni kan få hyra mig om ni vill, men det kostar extra om jag måste ta med egen utrustning ^^,

Vi hade en egen julafton idag så vi har ätit värsta god mat och jag har fått två julklappar av Robert ^^ Pirates, At Worlds End och mitt efterlängtade hjärta-med-vingar-guldfyndhalsband :D:D:D
Mycket glad blev jag!

Snart åker jag, Anna och Jonte till Sthlm! Jag lääääängtar! :D Ska definitivt hälsa på min nya pyttelilla bäbis kusin när jag är där :D

Nu ska jag gå ut ur dataskrubben och in till Robert och kolla på film. ONT i ryggen!

over and out
god jul!

Inga kommentarer: