onsdag 19 december 2007

Gladgladgladgladglad!

Idag får jag ÄNTLIGEN träffa min äskling! HAr längtat hur länge som helst känns det som :P

Drömde världens äckligaste mardröm inatt så jag är trött som en gnu. Kunde inte precis somna om. MONSTER ÖVERALLT FÖR FAN!

Jag har sugit på att blogga de senatse tiden upptäckte jag men idag är sista dagen i skolan så jag ska försöka hinna mer :D

SISTA DAGEN! ÅÅÅÅH så jävla skönt! Vi har haft alla quizar och allt och nu sitter jag bara och väntar på bussen, så nu är det jullov! :D:D:D

På fredag ska jag, robert och roberts mami åka till Birsta och handla julklappar. Shit, pengar hit pengar dit pengar åt alla jävla håll utom mitt :/ Och vad ska man köpa till vissa? BLÄ och fyfan! Men men, har planerat lite så det lär ju bli lite bra iaf ^^ Och jag får ju vara med Robert och då blir nog allt bra ^^,


over and out
1 månad <3

Inga kommentarer: