tisdag 4 december 2007

:)

Jag är glad :)
Och imorgon kommer Robert hit ^^ <3 me like :D

Torsdag morgon till lördag natt ska jag vara barnvakt åt mina kära små syskon.. Men det gör inte så mycket, skönt att vara hemma lite och bara ta det lugnt och umgås med dem och mysa och allt ^^
Och så ska jag fota dem till mammas julklapp också ju :)

Idag åkte jag hem med Anna sötnos, kom hem tidigt och tänkte: Hmmm, varför inte hitta på nån kul present till milla?! Hon fyller ju år på tisdag!
Och jävlar vad jag är kreativ! Helt ooootroligt!
Jag tror att hon kommer bli glad :D

Snart är det onsdag och då blir jag ännu mer glad! Iofs. har vi bad på idrotten men jag gillar ju att bada så det får gå.. Bara vi inte har nå jävla livräddning eller sånt bullshit!

over and out puss and Goodnight!

Just a liiittle peak ^^

1 kommentar:

Sandie sa...

nothing egentligen. allt typ. mig själv, skolan, musikalen. stress och trött.