fredag 8 februari 2008

mer barnprogram åt folket!

Har spenderat kvällen med bland annat Bolibompa och jag tycker att vi ungdomar och även vuxna borde se mer barnprogram. Jag lärde mig mer om molekyler idag på bolibompa än vad jag gjorde på hela Naturkunskap B kursen. Och man lär sig massa nya roliga ord. Som på barnradion på P3 på morgonen, idag fredag handlar det om en kvinna som heter Madam Dammdamm och krusidullen Rio, de bor i ett skjul som är jättelitet på utsidan men jäättestort på insidan. Iaf så gör lilla Rio uppfinningar, men så heter de inte i programmet utan där heter de Nedletningar. Lite roligt och intressant ord iaf. Plus att man får större fantasi av barnradion ^^
-Every weekday 07.08 i Morgonpasset på P3

Bam pa bam!
Idag är det premiär för Dagens bästa ord & Dagens bästa låt :

DAGENS BÄSTA ORD är: (såklart) Nedletning
DAGENS BÄSTA LÅT är: "Uh Eeh Uh Ah Ah Ting Tang Walla Walla Bing Bang"-låten som jag tror kan heta så men vem fan vet. Cartoon nånting iaf är det som ahr skapat denna underbart svänginga låt ^^


Är hos pappa och pillar och pillar i datorn för att få fram mina borttappade bilder som ett jävla computersmartheaddumbass-svin har "RÅKAT" ta bort med vilje..


iaf over and out
nu är jag trött så goodnight.

2 kommentarer:

Anonym sa...

The Cartoons, eller nått :D :D:D

Anonym sa...

hahaa... :D