söndag 17 februari 2008

we are the freaks

Inga Carolatrosor i melodifestivalen igår iaf, vilken besvikelse!

Jag behöver verkligen något att göra, syskonen är och åker slalom och jag är ensam hemma och gör ingenting. Har börjat läsa körkortsboken men det orkar man inte göra hela dagen, och jag börjar faktiskt tröttna lite smått på Fab 5 nu..

Skönt att det blir real life imorgon igen, även om det är tusenmiljoner saker jag har att göra.. Man får iaf in någon slags rutin när man går i skolan och jobbar.. Jag vill bara att projektararbetet och matten och foto kunde vara klart så jag kunde koncentrera mig 100 % på körkortet och på att leva, vilket det har blivit lite av den senaste tiden.

Jobb imorgon iaf, det är faktiskt inte så farligt, ganska trevligt egentligen, iaf folket man umgås med på rasterna ^^, Det är bara det att man är så jävla trött efter en hel dag i skolan. På tisdag åker förhoppningsvis jag, anna, cissi och linn till sundsvall och högskolemässan iaf. Det blir nog kul. Även fast jag ska till tandläkarjäveln på morgonen :/


Nu ska jag nog ta en långpromenad. Det blir skööööönt ^^

Inga kommentarer: