onsdag 20 februari 2008

Noliamässan

Igår var jag, anna och cissi på Noliamässan i sundsvall, det var jävligt kul och intressant och jag har så många kataloger och pennor och andra roliga saker så jag knappt orkar bära! :P 

Nu är det ju så att det enda jag är riktigt intresserad av är att åka till Australien genom Work & Travel och stanna där i minst 6 månader och högst ett år eftersom visumet bara gäller så länge. Iaf, det här något som jag SKA göra. Jag ska jobba som faaan i sommar och sen ska jag åka. Så är det bara! Och anna ska också med ju ^^, Längtar så mycket så jag inte har ord för det! Visst, det kanske blir om typ ett år men ett år är fan inte så jävla länge! :D 
Det ska bli så jävla skönt att åka och inte veta vad kommer jobba med eller bo eller någonting! Samtidigt känns det skitbra att man kommer ha work & travel bakom sig :) 


next stop: BACKPACKING I AUSTALIEN!


Inga kommentarer: