fredag 11 april 2008

GALEJ i Sollefteå :D

Maassor med fest i solle med bla Anna B, Linn E och Emma imorgon :D
Ska bli jävligt kul att festa i solle för en gångs skull :D Och extra kul är ju faktiskt folket <3 :)
Problemet är att det är 80-tals tema och jag vet inte vad jag ska ha på miiig! :O
Hahahaha snacka om i-landsproblem :P Men det skulle vara så kul att vara fett mycket 80-tal!
Men det får väl vänta, har inte hittat något än och då har jag gått igenom både mammas, tommys och pappas garderob :P

Men men, det är egentligen helt onödig info, för det som äär, är att vi ska ha så JÄVLA kul! :D Det har vi alltid ;D
Off with our heeads! hahahaha

Och Linn, kom ihåg: Allt linns går genom zara, och allt zaras går genom linn.. ;P
(INTERN SKÄMT! HAHAHAHA)
don't you just love internskämt? mohahahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha.. Jag är inte med i "folket"... =( =( =(

Anonym sa...

jaha.. Jag är inte med i "folket"... =( =( =(