måndag 7 april 2008

konsekvenser..

sånt orkar man ju faaan inte tänka på!
Religionsprov på onsdag och jag var duktig och skulle plugga.. Somnade i soffan efter första stycket om buddhismen :O Men det är faktiskt inte för att det är ointressant för det är inte såå farligt. Men jag är sjuk och då behöver man sova! Har fotat i studion halva dagen och andra halvan har jag haft svenska och tränat och sånt..
Och det är faktiskt väldigt ansträngande när man är sjuk som jag!

Jag jobbade inte idag iaf.. Känns jävligt skönt att jag inte gjorde det, hade aldrig orkat! Men imorgon, då jävlar! Jag måste skärpa mig nu, om jag vill ha några pengar att supa upp på studenten ;P

Och Simone ska få en ny mobil när hon fyller år! £#¤%€{&"!½!!! Såg en jättefin lila som jag vill ha när hon frågade vilken hon skulle välja. Men som sagt, inget jobb = inga pengar ! fuck. :/

Party i Sollefteå med Anna B, Linn E, Emma och kanske Marielle på lördag och i Härnösand med Anna S och Cissi på söndag :D
Bränna pengar som man inte har är det bästa som fiinns ;D


over and out
jobba ensam på IB is NOT the shit

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.