söndag 20 april 2008

tråkhelg.

har ingenting att göra. har städat källaren idag så jag får pengz av mor :)
någonting bra iaf. men annars så är det tråååk. tänkte ta en prommis i vårsolen men den bestämde sig för att det var mysigt bakom molnen så nu vill jag inte längre.

annars då? jovars. har roligt med sandie och anna b på msn men anna s är typ dödligt sjuk så henne kommer man väl aldrig se igen :'(

KRAMM på valborg är mitt enda nöje just nu. men det är lääänge kvar ju :(
så för att sammanfatta: FORTFARANDE TRÅKHELG.
förutom att jag sjunger så bra såklart ;) :
Oooooohhh, caaaarrrieeee, caaaarrieee, oooh things they change, my frieeend!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag är inte dödssjuk.. :P Förhoppningsvis så kommer jag på onsdag, det är ju nationella då!! =/

Anonym sa...

du är dum. jag vill oxå ha ett hjärta brevid mitt namn! :'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((