söndag 13 juli 2008

HEMMA!

jäävla skönt att vara hemma igen!
Vi hälsade på Hanna, Mattias och lilla Emil hos Hannas förälsdrar igår innan vi åkte och det var jätteroligt! Han är så söt och mattias berättar fan de roligaste historierna ever! Och grejen är att det är han som råkat ut för dom! HAHAHA : Stockholmarn ha börja sniffa!
Reste av hemresan ska vi inte ens nämna. BLÄ! Jag klämde bla armen i en jäättetung järndörr så hela min överarm är blå och jag svimmade nästan. Det gjorde FRUKTANSVÄRT ont :(

Snart ska jag åk till Sandie and the gang i kramfors. Stannar där till fredag, då drar jag till pappsen för lite släktträff :) Det ska bli trevligt faktiskt :)

Shoppade föresten lite igår också och fick ihop två tjocktröjor, ett linne och ett halsband för 300 kr :) Bra gjort zara!

over and out
sweet miss bluearm!

1 kommentar:

Sandie sa...

aotch =/

YEEEY :D snart komma du! <3