onsdag 23 juli 2008

SHIIIIIIT!

`haha, jag är bäst på att skriva sms :P Ok, nu kommer en lista på vad som hänt sen i lördags och vad som kommer hända i framtiden:


Lördag: Festade som en galning med malin på härnösands stadsfest, fick mig ett dopp i vattnet och kameran gick sönder :/:/:/:/:/

Söndag: Bakis, karim ringde mig vid 11 tiden och sa att jag fått jobb :O :D

Måndag: Första dagen på jobbet, det funkade bra och senare ringde mamma och sa att hon hittat en lägenhet i härnösand som vi ska titta på imorgon.

Tisdag: Jobbade och åkte sen med mamma till gådeåvägen för att checka in lägenheten. Den var skitsnygg och mamma sa: Vi köper den :O

Onsdag: Jobbade, mamma ringde på bussen hem och säger att hon ska skriva alla papper imorgon och att vi kan få nyckeln på fredag :O

Torsdag: Jobb

Fredag: Fixa grejs på stan, åka hem och packa lite, tillbaka hit till kramfors för partey hos sandie :)

Lördag: Flytta in i lägenheten lite smått och sen jobba från 23 till 03, gå hem och sova första natten i mitt nya hem :D

Så är det, det är heeelt jävla sjuuukt! Och nästa vecka är det urkult ! :D

Saknar även anna själander som faaaaan! :/

det var allt.
over and out

1 kommentar:

Rivka sa...

Vad kul gumman!
Vad är det för jobb du fått? Vad mysigt med en egen lägenhet!
Jag längtar så tills jag också får flytta!
Hoppas du får det bra! LÄgg upp bilder ffs!
Kram