söndag 6 juli 2008

Gatufesten och GBG :)

Ja, nu var det ju såhär att jag egentligen bara skulle till gatufesten på torsdagen och sen åka till göteborg på fredag eftermiddag, MEN min kära mor ringde mig i fredags och sa: Vi kommer och hämtar dig vid 1 inatt!
Jaha, det var ju trevligt tänkte jag, nu måste ( Jag vet att jag inte var tvungen att gå på fredagen också men vad skulle jag göra? Sitta ensam? Neej tack) jag betala EN TILL endagsbiljett för 380 :- :/ Det blev dyrare för mig än vad det blev för Ida och Emilias tredagarsbiljett!
Irriterande men lätt värt det :)

Träffade itchy daze boysen och deras flickor i ett öltält när Millencolin spelade på torsdagen, det var trevligt :) Millencolin var väldigt bra :) Itchy daze också trots den svikande publiken :P

På fredagen var det också jättetrevligt :) Såg The Ark och dom var grymt bra!
Sen på natten kom familjen och hämtade mig och vi styrde mot sthlm där tommy skulle på nått arbetsmöte, jag sov sådär illamående halvgott på golvet i minibussen :P

Iaf, vi kom tillslut fram hit till Hafstens Camping vid 18 igår :P Det ligger tyyyp, 9 mil ifrån gbg :)
Nu har jag bloggat Anna :P

over ant out

1 kommentar:

Rivka sa...

Låter riktigt härligt! Själv jobbar jag bara hela tiden.. Hinner knappt med något annat, utom söka jobb i Trollhättan då.. Har typ fått ett.. gissa vad.. TELEFONFÖRSÄLJARE.. Har du några superknep?!
Kram