onsdag 25 juni 2008

SAMBO

med lotta, sandie och emilia :)

igår när jag gick från VTC, eller ja, från apoteket efter att jag varit på vtc så gick jag över ådalshallens parkering så märkte jag att klockan som sitter på väggen på hallen gick RÄTT!
NU, efter tre år på gymnasiet, går klockjäveln rätt! haha, grymt :P

Jobba har jag varit duktig och gjort, 1 dag denna vecka och 2 förra veckan, ska jobba imorgon också :)

På fredag blir lite jon, och på lördag åker jag hem till lugnvik och visar morsan att jag lever :P

puss och kraaaam :P

Föresten så ska jag till gatufesten också :) Bara på torsdagen men det ska nog bli roligt! Ida, Paulina, Jag och Emilia :) Partey!

Lördag 5 juli åker jag till GBG :O

Puss och kram igen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

GBG! Ja vill också dit=/ vad ska du göra där?:)

Anonym sa...

MEN BLOGGA KVINNA!!! Du är fan lika dålig som jag! :P