lördag 7 juni 2008

shiiit!

Nu är allt över :(.

Fyllebrännbollen var askul såklart ;D
Studentdagen var helt underbar!
Började med champagnefukost kl: 6.30 , det var dock bara jag, Anna s och Linn w som var där, Cissi kom dock efter en stund :) Sen gick vi bort till Hans och Karra och där var även resten av klassen :) Vi skrev i mössorna och drack lite mer :P

SEN, gick vi bort till skolan, eller ja, vi åkte, andra fick gå :P Vi gav vår otroligt konstnärliga present till medialärarna och sen satt jag och anna och drack vin på en bänk :P :P

Sen gick allt jättefort! Avslutningslunchen, upp på scen, ner från scen, iväg till våra föräldrar, folk hängde på saker på halsen så man inte ens hängde med vem som hängde vad och sen upp på stekpannan (ALIAS Lastbilen)

Sen var man helt plötsligt hemma och käkade med familyn :P

På kvällen var det förfest hos emelie på hemköpstaket och sen blev det KRAMM efterfest hos sötemma :D

Det blev alltså party i 22 timmar för min del! Helt sjuuukt! MEN SÅ JÄVLA KUL!
Jag skulle kunna leva i den dagen förevigt!

Och avslutningsfilmen som vi fick se i onsdags var så jäkla rolig!


MP05 - jag kommer sakna oss! <3<3<3

1 kommentar:

Rivka sa...

Du skulle ha varit med på natten med lakana! Kul som fan!
Snyggaste tog de ju ner )=
Nv05 hade skrivit : "Systembolaget sponsrar Nv05" och hätt ovanför systemets ingång. Media kontrar med: "Apoteket sponsrar MP05" (=