måndag 9 juni 2008

hemma igen :)

vaknade ju med ögoninflammation i fredags morse! AJAJAJAJ

Nu är det rätt så bra men kvinnan på apoteket tyckte att jag skulle "uppsöka läkare" så det ska jag göra idag! 
Och bränna skivor så jag får med mig allt från skolans server och grilla ikväll med MASSA sötnosar

Dopet jag var på i sthlm var jäättefint :) Lilla emil var så jävla lugn och glad hela tiden :)
Det som var en jävla surprise var att Hanna och Mattias (mils parents) GIFTE sig på en båt efteråt! haha, det var JÄÄÄÄÄTTEVACKERT! Och goood mat och en jätte trevlig resa med släkten runt på båten :) 

nicenice :)
Igår när jag väntade på bussen hem passade jag på att shoppa lite! Köpte en så jäävla underbar, snygg, cool och helt underbart sköön t-shirtcarlings! Min nya kärlek :D 

, nu måste jag börja bränna, annars blir det ALDRIG klart! 

over and out
jag är fett arbetslös

Inga kommentarer: