tisdag 10 juni 2008

sad

Det har regnat hela dagen idag för imorse åkte min ängel hem till dalarna :(

Igår grillade, jag, Anna b, Linn e, Emma och Sofia på en gräsplätt bredvid en liten flod.
Jag och Linn fick uppdraget att tända engångsgrillen från dollar och det gick åt helvete så linn och sofia gick och köpte tändvätska och en till grill då jävlar blev det fart kan jag lova!

Det var iaf jäättekul och trevligt :D
Avskedet av linn blev dock fyllt av tårar :/ Men det är bara 50 dagar kvar till urkult nu ! :)

Jag bestämde mig för att åka hem med Anna till sollefteå så nu sitter jag här vid hennes laptop kl: 00.34 och skriver i min blogg och väntar på att gå iväg till någon hemlig som jag just fick sms av.. DET NI! ;)

Jag saknar redan klassen och media men nu har jag iaf brännt ut allt jag hade på skolans server och imorgon ska jag dit 14.30 för något som jag inte riktigt förstod :O
Något projekt för ungomar i kfors osv..

over and out

Linn Engman, du är verkligen något speciellt! <3

Look into your heart - you will find
There's nothin' there to hide
Take me as I am - take my life
I would give it all - I would sacrifice


I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

You are my angel <3

1 kommentar:

Rivka sa...

Naw, saknar dig med.. Tanken på att inte komma tillbaka, ha en klass att återvända till för en att känna sig tom, något saknas. Men det bästa av allt, alla finns kvar ändå. Vi har det ju mycket bättre än de som gick ut för typ 50 år sen.. Vi har internet!
Men du, apprå på Linn. Har du någon adress till henne i dalarna, har ett par glasögon hemma hos mig jag tror hon gärna vill ha igen..