torsdag 21 oktober 2010

kylskåpet låter som en borrjävel!

Började skriva ett jävligt tråkigt inlägg men jag raderade skiten, istället tänker jag skriva ett extremt detaljerat,  skitintressant inlägg om vad jag har gjort idag: 
Vaknade för 6 gången 06.43, pallade inte krypandet i kroppen så jag tog en dusch halvt i sömnen, torkade knappt av allt vatten, tog på mig morgonrocken, tog en snus och däckade i sängen.
Vaknade 5 timmar senare av det jävla mobilalarmet, gick på toa, förflyttade mig till soffan, tog en snus, kollade på de sista 10 min av Arkiv-X som jag somnade bort igår, åt polly, tog en snus, gick på toa, kollade på Life as a House (sjukt bra film), gick på toa, tog en snus, drack Grants blodgrape och apelsin-juice och åt polly, tog en snus, gick på toa.
Gick på en promenad och lyssnade på Christer, dom körde Sanning eller Bullshit och jag lärde min bla att Putin inte har någon mobiltelefon, svängde av till coop och köpte en vitlök för 3kr, kom hem, tog en snus, kollade på Marley and Me, gick på toa, tog en snus, kollade på två avsnitt av Criminal Minds, lagade spagetti och köttfärssås, gick på toa, åt spagetti och köttfärssås, tog en snus, lyssnade på min Bra skit playlist på Spotify och fixade bloggen, blev inte nöjd, drack en loka, gick på toa, tog en snus, kollade på Letters to Juliet, tog en snus och nu sitter jag här och skriver. 

Och som sagt, kylskåpet låter som en borrmaskin, kanske skulle spela in det och lägga upp det. Fucking irriterande är det iaf.
Nej, svaret på din fråga är nej, just nu har jag inget liv, jag äter, när, vad och hur jag vill, jag motionerar typ aldrig och bryr mig inte heller, ibland händer det att jag träffar vänner men jag jobbar mest men får ändå inte in så jävla mycket cash. 
Deprimerande säger du?
Nja, helt okej faktiskt. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! 
Fyfan, hatar det uttrycket, jävla skitsnack. Men, jag trivs! 

over and out

2 kommentarer:

Kokkos sa...

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHA!!!!! XD Bästa inlägget någonsin darling! ;)

Zara Jämtin sa...

Hahaha, jag vet ju att du någon gång måste säga så i sollen som min bästa vän men tack ändå :P