söndag 17 oktober 2010

WOHOOOO!

Men herregud i himlen vad BRA allting känns nu! Glöm alla bekymmer, iaf för ikväll för nästa år blir det bästa jävla året hittills!
Jag har precis haft ett underbart telefonsamtal och har en så FANTASTISK känsla i kroppen ! Kan inte beskriva !
Vilka jävla äventyr vi ska ut på! :D
Jag, Carro och förhoppningsvis Sanna, fan vilket underbart år det kommer bli!

Jag har sagt det förut men jag säger det igen och den här gången är enda gången det verkligen är på riktigt:
It's gonna be LEGEN... wait for it... DARY! :D

Ahhh! Längtar som jag aldrig längtat till något förr, kanske som jag längtade till att min första lösa tand skulle lossna :P
Det kommer bli ett hysteriskt roligt, antagligen lite jobbigt, lite "jag är så jävla less på dig/er så jag vill döda er", lite tårar massa rädsla men mest, allra mest, ett stort underbart fantastiskt jävla äventyr!


over and out 
från en hysteriskt överlycklig Zara Jämtin ;D
Världen, här kommer vi! And there is nothing you can do to stop us! 

P.S
Carro hälsar ;)

Inga kommentarer: