tisdag 26 oktober 2010

skor, date och paj!

Råkade visst somna på soffan och sova i typ två timmar :P

Har iaf haft en skitmysig dag idag! Började med städning av the lägenhet vilket kanske inte är så mysigt men jävligt skönt att det är rent igen :P Gick ner på stan och köpte nya fina typ vinterskor och äntligen en sån där sladd som man har mellan datorn och stereon så man kan lyssna på musik på riktigt! :P
Efter det gick jag till bibblan och fikade med Sara, sjuukt god skogsbärspaj, och sen satt vi och bara pratade i typ 3 timmar :) Måste säga att biblioteket här i härnösand är sjukt mysigt, alltså, det är typ rogivande eller vad man ska säga.. Jävligt mysigt var det iaf! :)

Imorgon ska jag till grannkommunen och träffa Sanne och Liam som ärhär på besök, eller ja, vara deras personliga chaufför :P
Och SEN, eftersom det är onsdag, ska jag till my darling Anna på Grey's-date ;D MYS!

over and out

2 kommentarer:

Kokkos sa...

Jag vill att du ska vara här NU! ;) Meeeen jag kan nog klara av att vänta 2 timmar och 45 min. :P Det kommer bli jävligt svårt dock! LOVE LOVE LOVE!!! <3

Zara Jämtin sa...

<3 <3 <3