tisdag 5 april 2011

Extrem trötthet och Miss Universumäckel

Alltså om inte den här extrema tröttheten försvinner snart måste jag gå till en läkare. Det är inte normalt att vara så här trött hela dagen, dygnet runt, 24/7. Ska testa med vitaminer först och se om det hjälper, kan ju vara något enkelt jag har brist på men ja, som sagt, går det inte över får jag gå till farbror doktorn så dom får ta prover.
Om jag fick välja skulle jag sova hela tiden men det går ju inte, måste till skolan, måste städa, laga mat osv. vilket  inte hade varit ett problem om det inte var just det att det känns som att jag ska somna så fort jag sätter mig ner.

Det värsta är att mitt humör är åt helvete i princip hela tiden pga detta.. Inte så jävla kul varken för mig eller de stackars människor som tvingas stå ut med mig!

På fredag blir det ännu en kväll i Kramfors @ Styrmansion vilket jag totalt hade glömt (minnet är också helt åt helvete pga av stress och trötthet). Det jag inte visste förens idag var att det tydligen är Miss Universe-tävling på Gladan, och snälla högre makt om det finns någon, låt mig överleva denna plåga! Haha fyfan, funderar på att gå dit utklädd till man..
MEN, det kommer nog bli legendariskt som vanligt ;P Trots äckeltävlingen..

over and out
 

2 kommentarer:

Rivka sa...

Testat med zink? Hörde på radio att det är rätt vanligt med zinkbrist, det kan man visst också bli trött av. Hoppas du vaknar pigg snart!

Zara Jämtin sa...

Nej det har jag inte, tack för tipset! Ska prova det :)