tisdag 12 april 2011

Finska körslaget och lunginflammation!

Japp, tydligen finns det i Finland också, inte så jävla förvånande egentligen MEN, hetaste satan Olli Herman var en av körledarna!
Så jag har kollat på klippen med hans kör (var bara fyra, jag skulle ha röstat bara för att han är snygg, hur förjävlig kören än lät men finnarna dissade) för det är sånt jag gör när jag är sjuk, youtube-ar heta killar ;)

Här har ni ett smakprov, grym jävla bon jovi låt, het jävla reckless love sångare, vad mer kan man begära? ;D


Kollar alltså på heta killar, dricker cola och käkar antibiotika ikväll. Lunginflammation är inte så jävla farligt ändå! Haha nej allvarligt så är det ett helvete, gör så jävla ont att andas ibland, och man ska tydligen inte ha en sänka på 62 har min gode vän ssk Anna Sjölander informerat mig om, men nu har jag fått medicin så bara att käka den så man blir bra igen då! :)

over and out

Inga kommentarer: