tisdag 26 april 2011

vetifaaaan

Sitter på skolan och borde plugga men fastnade vid facebookhelvetet.
Kommer bli en helvetestråkig sommar har jag just insett.. Skulle verkligen vilja gå på Peace and Love men vafan, festivaljäveln äger rum andra jobbveckan, inte så poppis å vara ledig redan då kanske! Plus att jag inte har ett jävla öre egentligen och kommer inte ha det på hela sommaren heller så det kan ju vara bra att jobba när man fakstiskt har ett..
Tur att jag har ett jobb så jag inte kan ligga hemma hela dagarna och planera självmord. Missar ju så jävla mycket i sommar igen!
Kanske kan gå på Urkult, göra något som är roligt på en hel jävla sommar skulle ju vara trevligt.. FAN. Ge mig pengaaaar!


Dom pengar jag får för jobbandet i sommar går till att åka till Norge och hitta ett jobb där så jag kan börja spara på riktigt till mina framtida resor och tapetsera lägenheten så jag kan sälja den i höst.. KATSCHING på de! (även fast allt kommer gå till csnhelvetet)

Vill bara sticka och resa nu på en gång.  Men som sagt, ännu en fattig sommar, kanske har råd med lite billigt vin och makaroner om jag har tur :P

over and out

Inga kommentarer: