onsdag 23 november 2011

ben.

Alltsåååå.. Jag kommer nog inte kunna gå imorgon.
Sprang i måndags, promenad igår som utvecklades till att jag sprang ist för att jag blev så uttråkad, sprang inte så långt men i varje trappa jag såg sprang jag som en galning upp och ner tills mina ben var döda, och sen samma sak nästa trappa. Nej, jag är inte klok men jag hade massa stuff i huvudet som skulle ut och ja, det var bästa sättet.
Och så idag igen, sprang som en jävla idiot. Alldeles för länge.

Det står en ganska äcklig soppåse i hallen som jag vägrar gå ut och kasta för jag pallar inte att gå i alla trappor och påsjäveln får inte plats i sopnedkastet. Well, den luktar ju inte iaf.. än.

Imorgon ska jag försöka vila min stackars kropp men får jag inte jobba så kommer det sluta med att jag gör något liknande ovan ändå, blir alldeles för uttråkad annars. Inget att göra, inga pengar att spendera.. boring.

over and out

Inga kommentarer: