söndag 13 november 2011

Jämtin, en stjärna för sig.

Det är en sak att råka knäcka ett ägg inuti kylen, det är vardagsmat för moi. Men att när man duschat klart upptäcka att man bara rakat ena armhålan. Det är fan nytt. T.o.m för mig. 


Konversation mellan mig och min 3åriga lillebror från tidigare idag: 
Josef: Men vart äääär lillefots mamma? 
Jag: Men hon är död.
Josef: Men var ääääär hon? 
Jag: Hon är död, vasstand dödade henne förut.
Josef: Men var ääääär hon? 
30min senare:
Jag: Titta Josef, där är ju lillefots mormor och morfar.
Josef: Men var är lillefots mamma då?
Jag: .................



Linn sa att jag är för ärlig men han fattar ju inte ändå så.. 

Annars då? 
Bråkar med mitt CV som förövrigt suger kuk. 
Maler en playlist som endast innehåller HCSS, Steel Panther, Crashdiet, Poison och Reckless Love.
Ångesten över att jag inte kommer befinna mig i övik på fredag har börjat anta en brutal form. 
HCSS spelar ju som alla borde veta där då och jag som fyller år på torsdag skulle egentligen ha gett mig själv det i BD-present men eftersom jag har en inkomst på 0 kr/månaden så går det tyvärr inte. livet 
Planerar istället på att supa ner mig (bidrag till detta mottages gärna) med några av mina bästa och hoppas att det blir bra ändå.


over and out

Inga kommentarer: