torsdag 17 november 2011

gd bd !

Har haft en jävligt bra födelsedag om man bortser från diarrékatastrofen jag var tvungen att ja, ta hand om, imorse på jobbet. så jävla trevligt.
Annars det vanliga, tårta and stuff.
Fick nya löparskor av morsan och Tommy = fucking awesome! Ska testa dom imorgon, vidare rapportering då.

Jag är även liiite besviken över att jag inte fick en endaste grej från min önskelistsbild. ni borde skämmas!
Haha just det, såg att två st, vet inte vilka och kunde inte bry mig mindre, har tagit bort mig som vän på fb. On my birthday ! skämms ni med. whoever you are.

Ångesten över att HCSS spelar i övik imorgon och jag ej kommer befinna mig på plats har antagit en ännu mer brutal form än jag trodde var möjligt.
Men jag blev dock avbokad på IB så jag slipper jobba imorgon iaf ;P

over and out
21 til' I die

Inga kommentarer: