onsdag 15 februari 2012

:)

Såååå jävla skönt att ikväll, när jag slutat jobba, kan jag åka direkt hem, och stanna hemma resten av kvällen!
Inget kvällsjobb, ingen träning, inget renoveringsprojekt.
Planen är: jag, soffa, duntäcke och alla serier jag måste komma ikapp. Och antagligen ett kilo vindruvor som blivit min nya drog ;P 
Eller ja, jag ska förbi papi en sväng först, men det är ju inte precis jobbigt :P

Men det är några timmar kvar, typ 8 :P
Just nu sitter jag och väntar på att datateknikern ska bli klar med att installera Office-paketet på min dator. Så jävla skönt! Kan göra saker for real och inte något halvtaskigt i typ OpenOffice..

Sen undrar jag vad som hände i söndags? Har världens jävla peak i sidvisningar/läsare då men har inte delat inlägg eller blogg någonstans. wierd.
Oh! Glömt skriva det här. Fucking Steel Panther till SRF!!! Allt blev bättre när jag såg det i tisdags ;D


over and out



Inga kommentarer: