onsdag 15 februari 2012

totalt ointressant.

Jahaaaa... Vad ska vi prata om idag då? 
Kanske att jag åker till Finland i Mars med jobbet? Eller att det verkar som att jag har jobb hela Mars och då slipper jobba ihjäl mig på IB iaf tills februari är slut? 
Kanske att mina klistermärken kom i måndags och att jag äntligen fått upp dom där dom ska vara? 
Eller att jag tycker att det suger kuk att jag måste jobba på IB heeeela långa mars för att knappt överleva april?  
ELLER så pratar vi om att jag ska boka tid (när jag har tid att boka tid) för tatuering? 
Kanske ska vi prata om att jag inte vill missleda mina få läsare och att pga min ekonomi bara ska göra en liten tatuering? 

Eller så pratar vi inte alls. En bild säger mer än tusen ord. 
Dock inte dessa, snabbt tagna med en alldeles för bra kamera. 

 Klistermärken :D Älskar blackboarden. Och tvättsymbolerna. Älskar allt!



Papi, Saida och Josef <3
Och JA Charlie är fortf sne som fan men jag o.r.k.a.r i.n.t.e


 


Inga kommentarer: