onsdag 12 mars 2008

3

apuapuapu.
Idag hade vi jättekul på Mjällomskompaniet. Dom gör strumpor, för er som inte vet det och fan vad intressant det är att göra strumpor! Seriöst alltså, jag är helt fashinerad! :P

Gick förövrigt upp kl:06.00 idag vilket jag ALDRIG gör annars och därför är en vääldigt tidigt tid för mig. Tog en buss kvart i sju till ullånger. Efter frukost i perras kök drog vi till strumpfabriken i mjällom. Sen åkte vi tillbaka till ullånger och jag åkte till kramfors och tränade.
JAG ÄR HELT JÄVLA SLUT!
men inte sova ään!
jag har en viktig dejt med roomservice och grey's ;)

på måndag.. då ska det hända grejer ;)

Pumpkin Soup - Kate Nash
"I'm not in love I just want to be touched..
I just want your kiss boy "

3 kommentarer:

Anonym sa...

ooh. glöm inte att ta med strumpor som SKYDD! ;D

Rivka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rivka sa...

Var glad att du inte bor i sollefteå, klockan sex är vardagsmat.. Men du verkar ha fått en helt okej apu iaf?