lördag 8 mars 2008

tråklov.

tråkhelg. tråkdag.
allt är TRÅKIGT!
Längtar som fan till på måndag morgon när anna plockar upp mig kvart i åtta, saknat henne som aldrig förr! Lyssna på musik på vägen till kramfors och sen kaffe på skolan, om jag inte blir nerslagen innan vi kommer fram till kaffan dvs :O
Och så måste vi skriva den jävla projektrapporten. Men det ordnar sig ^^ ... hoppas jag.
Iaf, SEN om vi har klarat oss ända ner till media, druckit vårt kaffe, rökt vår cigg och lagt in varsin snus så bär det av upp till Nordsverige där vi ska spendera de närmaste två veckorna. APU:n alltså.
hoppas det blir kul.

Just det! Zandra har fått en liten flicka ^^
Vill åka dit och lukta på bäbislukt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mouhaha. jag ska nog ev. gå ut idag med. om jag hinner vill säga. de stänger 1, och klockan är halv 12 nu. så det blir nog kanske inte nå. ajja. vi får se. hade skojj igår..


oooh, bebis! :D vill haD: