måndag 24 mars 2008

Det blev en toppenkväll i lördags förutom fyllefrossa, syrebrist och köldskador m.m.. Plus bakisångest igår :/ men men sånt är livet, vill man ha kul får man ta sånt !

Nästa helg är det party igen, då på KRAMM eller "Club Eleven" som det heter för tillfället och om jag får säga det själv så är det bättre där än på Gladan, jag fattar inte, dom kan inte ha någon som helst luftkonditionering eller liknande. Iaf inte en som funkar. Jag menar, det är en jävla källare ffs! Syrebrist är inte så poppis!

Höjdpunkten på kvällen var när dj:n spelade Livin on a prayer! Jag var så jävla lycklig ^^ och det avr bla då som jag typ svimmade för att det itne fanns tillräckligt med syre för att sjunga till en jääävligt bra låt! FY SKÄMMS GLADAN!
Vilket fall som helst så var det ett happy moment för mig :) Äntligen en DJsom spelade dte jag ville höra ^^,

over and out
imorgon blir det hård träning med min blirking anna <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha "blirkar dig" haha.. Gullfis! <3

Sandie sa...

;) jag vill oxå på KRAMMMMMMMMMMMMMM! :S