måndag 21 september 2009

Ida fick mig att tänka på julsånger..

Ja, så kan det gå när man hälsar på Ida på jobbet :) :P Skulle vilja gratulera henne till ett riktigt kap till karl iaf! Väldigt bra infångat ida :) Jag är, förvånande nog (och detta inte för att jag inte tycker om ida, absolut inte, utan för att jag är bitter på allt som har med kärlek att göra just nu) väldigt glad för din skull :)

Gick ut på en promenad efter alla jobb och visiten hos ida och det var så jävla skönt! Har hittat en jättebra väg jag kan gå :) Kommer liksom tillbaka hem utan att vända ^^,

Iaf, det går framåt med USA :) Ska fixa pass så fort jag har fått lön men jag vet inte om man betalar när man gör det eller när man får det? Någon som vet?
Och så har jag och Carro planerat in en tvådagars vistelse i New York :D Ska sova där i två nätter iaf så det kanske blir tre dagar men, ja vi får se :) Sex and the City-bussen säger jag bara! :D wohooo ^^

Dagens:


1 kommentar:

Ida Kentner sa...

Ooooh thanks my friend! Och glöm inte: EN STJÄRNA LYSER SÅ KLAR!