söndag 6 september 2009

trött?

Ja, tydligen vääldigt trött. Ställde väckarklockan på elva imorse vid halv sex när jag äntligen hade varvat ner och powerkingen slutat verka, det är inte lätt att jobba lördagsnätter kan jag lova!
Iaf så vaknade jag av att det ringde men det förstod jag inte, stirrade bara på telefonen och förstod inte varför det stod Emilia på min skärm och var allmänt förvirrad över detta fenomen.
Tillslut förstod jag att det var någon som ringde till mig och att det var just Emilia. Blev väldigt pigg på några sekunder och svarade väldigt vaket. Blev dock sjukt trött igen efter första hälsningsfraserna :P
Såg att klokcna hade blivit kvart över tolv, jag hade tydligen stängt av alarmet i sömnen. Kommer inte ens ihåg att det ringde och det brukar jag göra..
Men men, iaf så har jag nu haft ett sjukt givande samtal med min söta Emilia och jag kom fram till massa bra saker på två timmar så tack så mycket för samtalet sötnos! :) <3 älskar dig!

Kom fram till att jag inte behöver stressa med vad jag vill plugga för det är ju bara att söka massa massa olika saker och sen tacka nej till det jag inte känner är rätt att gå osv..
Känns så bra nu med allting, lägenheten är så fin och extrajobb på intervjubolaget är fixat och jag har löst pluggångesten lite..
Men det är fortf någonting som gnager...
Tror att det är kärleken som inte är borta än .. Det tar tid att komma över något sånt.

Nu ser jag iaf fram emot en heldag framför tvn och antagligen besöker jag Sara på jobbet för lite prat och kanske mat..

over and out
från en kall och ganska skitig men fint inredd lägenhet :P

3 kommentarer:

Emilia sa...

härligt hjärtat! ;D

Rivka sa...

Inte för att göra dig orolig, men det kan vara värt att fundera på vad du vill läsa. Man måste prioritera sin val när man söker. Blir man intagen på något som man prioriterat högre kan de lägre valen på strukna...

Lycka Till!

Sandie sa...

Ja det ar bara onodigt att stressa med livet. Battre att gora det man mar bra av tills man vet vad man vill. :) <3